Παρά την «φρεσκάδα» που εγγυάται η εξαρχής σύγχρονη έως φουτουριστική σχεδίασή του, το Ioniq 5 έχει συμπληρώσει τρία χρόνια παρουσίας του στην αγορά κάτι που σημαίνει ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την ανανέωσή του η οποία φέρνει όλες τις συνήθεις αναβαθμίσεις σε επίπεδο αισθητικής και τεχνολογίας συν ένα νέο εξοπλιστικό επίπεδο N Line, με αυξημένη επιρροή από την κορυφαία έκδοση του μοντέλου Ν με τους 650 ίππους.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, αξίζει να σημειωθεί ότι οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις έχουν αυξήσει το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου κατά 2,0 εκατοστά με το αντίστοιχο μέγεθος να διαμορφώνεται πλέον σε 4,65 μ.
Οι «υπόλοιπες» διαστάσεις παραμένουν απαράλλακτες σε 1,89 μ.
πλάτος, 1,6 μ.
ύψος και μεταξόνιο 3,0 μ.
Σε οπτικό επίπεδο το νέο Ioniq 5 επωφελείται από νέου σχεδιασμού γρίλια, προφυλακτήρες καθώς και ένα νέο μεγαλύτερο spoiler πίσω, το οποίο έχει αυξηθεί κατά 5,0 εκ.
συμβάλλοντας σε πιο καλή αεροδυναμική απόδοση.
Την εικόνα συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού ζάντες.
Στα ενδότερα, οι βελτιώσεις εστιάζουν σε ακόμα περισσότερη εργονομία όπως για παράδειγμα η εκ νέου τοποθέτηση φυσικών διακοπτών κάτω από την κεντρική οθόνη του infotainment προς όφελος, ευκολότερης πρόσβασης για κάποιες λειτουργίες και τα αναφορικά μενού.
Αντιστοίχως ορισμένοι διακόπτες όπως για παράδειγμα αυτοί που ελέγχουν την κάμερα οπισθοπορείας και τα συστήματα ψύξης/θέρμανσης των καθισμάτων τοποθετούνται στο κεντρικό «τούνελ μετάδοσης» ή Universal Island κατά την Hyundai με δεδομένο ότι πλέον δεν υπάρχει ούτε τούνελ ούτε μετάδοση – τουλάχιστον όχι όπως σε ένα συμβατικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στο ίδιο σημείο φιλοξενείται επίσης και η επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων.
Νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι το οποίο αποκτά περισσότερα φωτιζόμενα στοιχεία τα οποία μένει να αποδειχτεί σε τι ακριβώς χρησιμεύουν αν και πιθανώς πρόκειται για μια ακόμα, επιπλέον ένδειξη για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Οι βελτιώσεις του εσωτερικού ολοκληρώνονται με ...